Ihvertfall om du er kvinne.
Italienske forskere mener bestemt at kvinner som drikker 2 glas rødvin om dagen får ett bedre sexliv.
undersøkelsen ble utført av forskere ved universitet i Firenze. Der fulgte de 800 kvinner i alderen 18 til 60 år.
Alle kvinnene fikk spørsmål der de kunne score fra 5 til 32 poeng, jo høyere sum jo bedre sexliv.
Testen viste at kvinnene som drakk 2 glass rødvin om dagen fikk en snittscor på 27,3, kvinnene som drakk 1 glass om dagen fikk 25,9, og de som ikke drakk fikk en scor på 24,4.
Andre undersøkelser viser også at helsen generelt er bedre i middelhavslandene der de spiser sundt og drikker rødvin. De har mindre hjerte/kar sykdommer og lever generelt lenger enn lenger nordover i Europa.
Så derfor kvinner, drikk mer rødvin og spis bruk mere grønnsaler og olje.

mai 5th, 2010
admin
Postet i
Tags: 